担当者より連絡が来ましたが、全く承認されません。状況としては当初、銀行口座は母の口座を登録しました。
しかし承認されないのでその担当者に口座を削除依頼をしました(自分で削除できないので)。その後、担当者は母の銀行口座を削除するとの回答してきました。その後何度も担当者より銀行口座のデータをアップロードしてほしいとのメールが来ました。しかし母の口座は削除されていないので母の通帳の写真を提出しましたが下方のようなメールがきて数か月間同じ事の繰り返しをしています。株主としての書類を出せと言ってきていますが、私も母も埼玉りそな銀行の株主のわけがないでしょう。こんな状況でどうにもなりません。そもそも日本語の書類を読めないスタッフばかりで日本のセラーをどうするつもりなんでしょうか。このまま数年放置ですか?対応お願いします。
Thank you for applying for a Global Bank Transfer account.
Unfortunately, we were unable to process your application with the bank account information provided since the bank account is under a company's name.
In order to continue processing your application, we will need you to provide verification that the account applicant is a shareholder of this company.
Acceptable forms of verification include a copy of an official list of shareholders and a Shareholder ID/Certificate.
Once we receive this information, we will be able to proceed.
Thank you,
Jose
Customer Care
Reference Number: 210806-007934
Your Customer ID: 44485246